1. Prawo do odstąpienia od umowy (dla konsumentów)
1.1. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, Klient będący konsumentem ma prawo odstąpić od zawartej na odległość umowy sprzedaży – bez podania przyczyny – w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania towaru.
1.2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia, Klient powinien złożyć jednoznaczne oświadczenie (np. w formie pisma przesłanego pocztą lub e-mailem) i wysłać je na adres:
Jaw-Tech Krzysztof Jaworski
ul. M. Skłodowskiej-Curie 81c
87-100 Toruń
e-mail: biuro@jawtech.pl
1.3. Zwrot towaru powinien nastąpić nie później niż 14 dni od dnia przesłania oświadczenia o odstąpieniu.
1.4. Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru.
2. Warunki przyjęcia zwrotu
2.1. Zwrotowi podlegają tylko produkty nieużywane, nieuszkodzone, w oryginalnym opakowaniu, nienoszące śladów montażu lub eksploatacji.
2.2. Nie przyjmujemy zwrotów towarów wykonanych na specjalne zamówienie lub modyfikowanych według indywidualnej specyfikacji klienta.
2.3. Do zwracanego towaru należy dołączyć kopię faktury lub innego dowodu zakupu.
3. Zwrot środków
3.1. W przypadku skutecznego odstąpienia od umowy, Klient otrzyma zwrot wszystkich dokonanych płatności (w tym kosztów dostawy najtańszą opcją wysyłki oferowaną w sklepie) w ciągu 14 dni od dnia otrzymania towaru z powrotem.
3.2. Zwrot płatności następuje przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba że strony uzgodnią inaczej.
4. Reklamacje i gwarancja
4.1. Produkty oferowane w sklepie objęte są ustawową odpowiedzialnością sprzedawcy za zgodność towaru z umową.
4.2. Reklamacje z tytułu niezgodności towaru z umową można składać pisemnie na adres:
biuro@jawtech.pl
4.3. Reklamacja powinna zawierać: opis wady, datę jej stwierdzenia oraz dane kontaktowe klienta.
4.4. Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zgłoszenia.
5. Zwrot w przypadku przedsiębiorców
5.1. Zwroty od firm (zakup na firmę z NIP) nie są możliwe, chyba że towar jest wadliwy i objęty gwarancją lub rękojmią.